Besökt staden

    2009-05-23 / 16:48:38 Publicerat i Zilla & jag  
Var t Erikshjälpen med syster och Molly.
Hittade 2 böcker, Danielle Steels. Och Syster hittade en sån där kuvertväska åt mig. =)
Sen for vi på Lindex, syster skulle prova kläder, men orkade inte. Så där blev det en liten tub med duschgel åt Molly. Som hon ville ha, pga Hello Kitty. :D
Emma kom å mötte mig där. Vi gick o kikade på kläder. Fan. Det är inte lätt att hitta bra kläder som passar en gravid kvinna!
Jag som tycker det finns as mycket som skulle se bra ut. Men hur det ser ut på vet jag ju inte. Men till slut hittade hon en skitsnygg kjol och en klänning. Hjälpte henne även att hitta nåt snyggt armband hon kan ha på sig till klänningen. Hon vill ju vara snygg till avslutningen av hennes kurs Läslust och det kommer hon vara. Den snyggaste!
Jag hittade en ring som kommer matcha mitt vita armband perfekt.

Nu ska jag fortsätta här hemma!
Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt hehe :p

2009-05-23 @ 20:29:11
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0