Äntligen fredag

    2009-05-08 / 07:42:11 Publicerat i Zilla & jag  
Nu skall jag bara vänta på att klockan slår 08.00, då promenerar jag bort till Härnö Hallen. Handlar varor inför helgen.
Sen far jag upp på hotellet. Jobbar ett kortare pass. Sen har jag min efterlängtade massage.
Tänkte även kika förbi syster på hennes jobb. Jag har sån där lycka/tur eller vad man vill kalla det, att min syster är frisör. Hon jobbar på Rut & Karl. Har ännu inte blivit klippt där, skulle vilja bli det. Men jag tar det när håret är ogräs.

Jag har funderat och funderat. Och jag har funderat klart. Men... Det beror på Anna. Min lilla idé om tatuering... Om det funkar, ska jag boka tid. Måste bara få samtala med Anna först.

Näe, nu ska jag klä på mig, ta Zilla på en promenad i morgonsolen!
Kommentarer
Postat av: Maria

Vad för slags tatuering funderar du på att göra då?? :) Jag vill göra en till, eller jag Ska göra en till sen efter sommaren..

2009-05-08 @ 13:29:50
URL: http://www.hexiadetrix.wordpress.com
Postat av: Anonym

haha ja herregud, en håla är de :P nja inte så mkt trvis ja där men de är ändå skönt o bo här haha, ja han är härifårn han :)

Vincent är 7 månader nu :)

2009-05-08 @ 13:48:01
URL: http://liindaliiten.blogg.se/
Postat av: Anna

samtala med mig du, asagudarna har hört min böner, och jag mår mycket bättre idag =D hihi

2009-05-08 @ 13:51:08
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0