10 minuter

    2009-05-29 / 10:12:56 Publicerat i Zilla & jag  
Jag fick ta tio minuter till att göra privata saker på nätet! > Bloglovin > blogg.se > hotmail.com > facebook > allehanda.se
Det tackar vi bossen för!

Nu har jag lång helg. Lör-tisd är jag ledig. Vad jag ska njuta.
Ikväll blir det att grejja med Linnéas hår. Hon ville att ja skulle fixa det till hennes bal, så vi ska testa lite ikväll.
Imorgon blir det marknad med älskling och tivoli med Anna. Antar att hennes sug fortfarande finns kvar, så vi intar väl lite alkohol också.
Söndag tänker jag bara fixa och dona i lägenheten.
På måndag skall jag åka till mamma, vi ska ha en riktig mor-dotter dag med timmar på IKEA och sen hemma hos oss för att göra i ordning.

Ack vad jag ska njuta!
Trevlig helg
Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får se om suget är kvar :)

2009-05-29 @ 12:03:30
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: jannike

Hehe jo tio kg på två månader.. Jag gick på GI-dieten, stenhårt.

Köpte en bok om GI och recept så jag visste vad jag kunde laga... Jag kunde ta en flska vin på helgen och äta mörk choklad och nötter utan problem:D

Och blev ja supersugen på godis köpte jag ngn klubba.



Visserligen tränade jag minst fyra pass i veckan, men med tanke på hur snabbt viktminskningen gick så är jag eviigt tacksam... Nu kör jag LCHF istället för att hålla mig mätt och orka med skolan:) Men den är guld för såsen var viktiigare för mig än pastan:) Nu e man helavvänjd... blir alldeles uppblåst av kolhydrater... haha!



Jag rek. nog först och främst ngn lågkolhydratdiet... om man gillar mat:) Men om du kör med nuttran" Hehe så önskar jag dej starkt lycka till:):):)

Alla klarar det om man verkligen vill

pusss

2009-05-29 @ 13:05:46
URL: http://jannnike.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

Japp jag gick i samma klass som Niklas :)



Studenten är fan den härligaste tiden man kan uppleva! Så jäkla härligt allting... Sitta ute och dricka, bara göra massa roliga saker. Shit vad jag vill göra det igen :)

2009-05-29 @ 15:34:56
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: Anna

lever du?

2009-06-02 @ 22:20:35
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0