Update

    2009-03-21 / 22:06:27 Publicerat i Zilla & jag  
Jag har ju glömt att berätta....
Tjejen som misshandlade mig (slog till mig med knytnäve rakt i ansiktet) i mars -08, hon blev dömd för ringa misshandel. Snacka om vilken lättnad jag känner.

De senaste dagarna har jag känt mig extremt sliten, misslyckad. Känt som att jag slitit och inte fått något för det..... Det har gjort att jag varit nere och deprimerad. Det har mycket med jobbet att göra... Men jag måste ta tag i det, jag kan inte tacka ja till allt jobb, eller... Rättare sagt, jag måste säga nej när det är för mycket.... Innan det är försent.
Är väldigt, väldigt glad att jag har en så förstående och underbar sambo. Det är han som fått göra allt här hemma. Gått ut med Zilla tidigt på morgonen, för att jag ska få sova nån extra minut (sover extremt dåligt), han som får muntra upp mig hela tiden. Jag får iaf mysiga uppvak, Zilla som kurar sig tätt intill mig. Som jag älskar henne....

Min plastbror Jimmy är hos mor nu, vill också träffa honom ju. =(
Här nedan är en video, det är Jimmy som sjunger för sin mamma.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo vi har fått en på Herrgårdsvägen, murberget.. =P Kommer fan bo granne med tre kronor.. Och det är väldigt illa..hahaha Vart flyttar ni??

2009-03-22 @ 18:02:39
URL: http://claraochjag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, och det var riktigt gott också! Faktiskt inte så avancerat. Man gör vanliga köttfärsbiffar men med äppelbitar i. :) Hur är allt med dig vännen?

2009-03-22 @ 19:42:55
URL: http://aggerydsandra.blogg.se/
Postat av: M-a-l-i-n

sv: ja det gjorde jag men inte längre, bor du på krokvägen?



Nä tyvärr nu har jag inga dubletter på böcker, det var den jag hade.

2009-03-22 @ 21:59:07
URL: http://mykarma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0