Torsdag

    2009-03-12 / 07:50:49 Publicerat i Zilla & jag  


Snart är det helg, oh vad skönt tycker många.
Inte jag.
Jag ska starta min fredag med att laga mat till ca 240 pers. Både lunch & middag.
Det blir ingenting att gå hem emellan, det hinns inte.
Har iaf glädjen att få ha Marie på middagspassen. Sen vette sjutton vad det är för folk som jobbar lunch passen osv.
Blir tuffa dagar. Jag som påbörjat min rensning i förrådet.
Zilla kommer iaf trivas bra, för från och med måndag är Håkan arbetslös, det innebär att hon har sällskap precis hela dagen. Vilket lyx. Jag kan passa på att jobba 8 h om dagen så jag får till lite ledig tid sen. Blir stugan till påsk, åh vad vi ska mysa.

Skall ta å ringa Calle & co idag om en lgh som vi ska kika på. Den verkar så perfekt, nackdelen är att den är typ vid stan, det gillar jag inte. =(

Näe nu ska jag göra ett ryck...

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var inte lite människor du måste laga mat till där du gumman.. Säg till om du jobbar ensam nånting och om du vill ha sällskap, så kan jag komma förbi och surra lite :) Hinner vi ses nånting för övrigt i helgen tror du? Jag jobbar fredag morgon och lördag 9-17 sen är jag ledig!

2009-03-12 @ 09:02:56
URL: http://splozit.wordpress.com
Postat av: Caroline Andersson

oki, ja då kanske vi ses för vi åker ju och lämnar bilen till påsk troligtvis :D

2009-03-12 @ 10:44:34
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0