Ny design på G

    2009-03-27 / 22:36:36 Publicerat i Zilla & jag  
Har en ny design på G, som jag beställt utav denna tös. Väntar bara på att min betalning skall synas, så kommer min nya design synas, Jag längtar. Den e riktigt riktigt fin...

Är riktigt taggad för imorgon...
Först börjar jag dagen med bytargrejs med syster någonstans, vette fan vart. Jag bara tackade ja för att följa med.
Efter det hoppas jag på solning med Sofia, annars skall jag bara hem, tvätta kläder och förbereda mig. Väntas jobb kl 18. Men innan dess har jag och Håkan bestämt oss för att gå med Zilla bort till Sälsten, ta lite kort å mysa på.
Efter jobbet blir det stress hem, fixa mig och dra vidare till förfesten där Sofia och Cami finns. Jag längtar. Var längesen vi var vi 3 tillsammans. 3 år sen om jag inte minns helt fel.
Annars har jag bara träffat Cami, men det är inte så bara det heller. Hon är underbar den tjejen...

Nu skall jag stänga ner skiten här å lägga mig i sängen. Halv nio blir jag hämtad. Ulrika sa idag att hon tycker jag är som en pensionär. För jag beskrev min kväll så här " Jag måste börja varva ner vid sex snåret, jag ska upp halv åtta i morgon" Hur normalt är det att en som snart är 25 måste varva ner och lägga sig tidigt, egentligen? Men igår la vi oss jättesent, tjugo i två. och det är ju natt. Jag brukar lägga mig senast 23. HELST 22. 

Godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0