Nu & Då

    2009-03-27 / 00:42:38 Publicerat i Zilla & jag  
Snott utav Pea <3

som liten:

1. vad hette din första bästa vän? Johanna
2. vad hette din första kärlek? Först när jag var 8 år, som jag minns, som jag kom på vad pojkar var. Så Christoffer.
3. vilken var din favorit rätt? Makaroner och korv tror jag
4. vilken var din favorit färg? Det minns jag inte, men lila eller rosa kanske.
5. vart bodde du? Kiruna till -89, .90 nåt..
6. vad tyckte du var det bästa som hänt? Första hunden Topsy och kaninen.
7. vad tyckte du var det värsta som hänt? En tragisk sak.
8. ville du bli när du blev stor? Polis eller porrstjärna, hahahahahha
9. vilket godis tyckte du bäst om? Choklad
nu:
1. vad heter din bästa vän? Har många. Men Emma, Linda och Linnea
2. vad heter/hette din senaste kärlek? Håkan heter han.
3. vilken är din favorit rätt? Ingen aning. Är så kräsen och tycker inte om att äta mat.
4. vilken är din favorit färg? Lila
5. vart bor du nu? Härnösand
6. vad tycker du är det bästa som hänt? Håkan och Zilla är det bästa som hänt mig.
7. vad tycker du är det värsta som hänt? Dagen då min farfar gick bort är det värsta, värsta som hänt mig.
8. vad vill du bli? Ingen aning.
9. vilket godis tycker du bäst om? choklad
Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

hihi ^^ jag vet! <3 Tänkte "ska jag blogga lr inte..?" sen mindes jag att du för längesedan sa att jag måste uppdatera varje dag, annars :) så då tänkte jag att det är fan inge jobbigt att trycka på lite tanjenter för din skull!



*PUSS!!!* <3

2009-03-27 @ 00:53:00
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0