Måste

    2009-03-31 / 21:08:16 Publicerat i Zilla & jag  
Ta tag i lite saker.
Till exempel sätta ut vitrinskåpet på Blocket, för det tänker jag minsann INTE ha kvar.
Jag skulle helst av allt vilja börja packa nu. Men jag får snällt vänta. Tills efter påsk tror jag att jag biter ihop.
Har beställt Lilla Huset på Prärien, säsong 2 nu. (passar på när det är billigt) Dessutom en liten surprise surprise till mig och min älskling. Inte för att jag vet om han kommer uppskatta grejjen lika mycket som jag, men.. =)
Imorgon bör avin eller paketet ligga här hemma. Hoppas hoppas.

Fick en liten överraskning idag på posten också. Deklarationen har kommit. Klirr i kassan, yes.

Den här månaden har jag jobbat minst 170 timmar, vågar inte tänka på hur mycket övertid jag faktiskt har. Men jag måste ta reda på det. Då jag ska vara ledig två dagar efter påsk (är i underbara Norrland då), så vill jag veta att jag förtjänar ledigheten också...

Annie - Hjärtat mitt, du vet att allt löser sig. Och jag hoppas på., Jaa. du vet vad. =) Vill inte skriva något här. Men ja. =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0