Lite tid över..

    2009-03-03 / 21:13:07 Publicerat i Zilla & jag  
Tar mig lite tid å uppdatera.
På tv visas Desperate housewives. Har redan sett avsnittet så det är inge kul å se det igen.
Har spelat lite skip-bo på datorn, kul =)
Zilla kom precis å la sig här bredvid mig i soffan. Va på en promenad runt nattviken med Ulrika, Tuva å Mira.
Det var härligt, då det inte alls känns kallt. Men dock så var Zilla stressad av någon anledning. Ingen aning varför. Hon kanske kände av min stress känsla jag hade tidigare, jag vet inte alls. Så hon njöt nog inte alls av promenaden.. =(

Ska nog ta en boll som ligger på hotellet till Zilla. På lördag ska vi förresten ut till Viksjö, käka middag. Då ska hon få träffa vovvarna Ronja och Rocky. Ska bli himla kul.
Fredag efter jobbet, eller.. lite senare. antar att vi ska äta först här hemma, far vi till Sundsvall där min mycket underbara moster befinner sig med sina två barn L och R. Vi ska alltså till mor min.
Zilla ska såklart följa med. Aldrig att jag åker någonstans utan henne, min prinsessa. LOVE HER SOOOOO MUCH. Underbara hund!
Det är verkligen obeskrivligt hur mycket jag älskar denna hund. Och vilken lycka jag känner så fort jag är på väg hem från jobbet. Så fort jag öppnat dörren så kommer en yrvaken Zilla från sovrummet, när hon ser mig, blir hon så glad, så glad. OBESKRIVLIGT....
Kommentarer
Postat av: Malin

jasså är den skön?

2009-03-04 @ 22:12:26
URL: http://mykarma.blogg.se/
Postat av: sofie

Kikar o kladdar lite överallt =) flinar sött



Hänger än o läser din blogg =) kram

2009-03-05 @ 00:07:42
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0