Kasst.

    2009-03-05 / 21:08:20 Publicerat i Zilla & jag  
Verkligen urdålig på att uppdatera här...

Igår var jag & Zillen på en härlig morgon promenix, tog en massa fina vinterbilder. Ska bara ta fingrarna ur ****** och lägga in dem på datorn.
I eftermiddag var jag o Zillen på långis med Ulrika, Tuva och Mira. Jättehärligt väder. Det är slask ute, I LOVE IT. (det får vara hur mycket som helst, för då är ju våren på väg)
Var nog ute i två timmar... Fick veta en rolig sak. Som jag återkommer om snart. =)

Imorgon skall vi till en kompis mamma, som ska trimma tassarna å klippa klorna på Zilla. (Hon har en egen sån där hundtrim)
sen på eftermiddagen beger vi oss till Sundsvall, lördagen hoppas jag på att få köpa ett par byxor på gina...

Jaa, annars då.... Om två veckor är det begravning för Jocke. =(

Näe nu har ja inget mer att komma med...
Kommentarer
Postat av: Hannah

Visste inte att ni känner varandra :P Men jag ska hälsa. :)

Ha en trevlig helg!

2009-03-05 @ 22:05:07
URL: http://hannahjustme.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du gå på begravningen för jocke ?

2009-03-06 @ 22:55:19
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0