HEMSK NATT

    2009-03-08 / 07:39:57 Publicerat i Zilla & jag  
Fy helvete vilken hemsk natt jag haft.
Gick å la mig tidigt igår kväll efter att vi varit i Viksjö, ska strax berätta om mötet med hundarna...
Somnade direkt i princip. Klockan var nog senast 22 när jag somnade. Från 00,02-01,57 har min telefon ringt NIO GÅNGER. Varav hälften av Mange och hälften skyddat nummer. FY FAN, jag trodde jag skulle avlida. Kunde inte stänga av telefonen eller ljudet, för då hade ja inte kunnat vakna 04,30 som min mobil skulle väcka mig på.
Vaknade imorse och var jaa.. DÖD. Tänkte att jag kommer aldrig fixa jobba. Men det har gått bra hittills. Nu har första gänget ätit (06,30) väntar på nästa som kommer 09,00. Dryg väntan...

Viksjö
Vi kom iväg till sist. Fredde & Håkke fick igång bilen igen, tack å lov.
Hade Zilla lös när vi kom fram. Robban kom ut med både Rocky & Ronja. Båda hundarna skällde som tokar. Zilla var nyfiken. Gick å hälsade på Rocky, gick bra, men hon var lite rädd för honom. (han är väldigt gåpåig) Sen skulle hon hälsa på Ronja. Theresé; Nu har jag fått se en Zilla som inte alls gillar en tik.
Zilla morrade och högg till mot Ronja, så vi fick koppla henne, hon var helt galen. Så det gick inte alls som jag hoppas.
Men Rocky tror jag nog hon kan komma överens med till slut, när hon inser att Rocky inte alls är elak. =)
Så vi fick ha hundarna isär medans vi var där. Sånt som händer ibland...

Längtar tills jag slutar, då ska jag hem, SOOOOVA....

Måste kika lite på blocket och grejor nu. Vi måste ju hitta en lgh till tidigast 1 juni, senast sista juni. Då Frida troligast bestämt sig för att flytta hem igen. Trist, men men... (att vi måste flytta alltså, kul att hon kommer tillbaks till stan)
Kommentarer
Postat av: linda

Finns inget värre än då man ska sova, och upp tidigt, och så ringer folk hela natten! Speciellt då man har larmet på mobilen.. Gah.



Nej, vad tråkigt att ni måste flytta, jag gillar ju er lägenhet :(

2009-03-08 @ 15:51:31
URL: http://splozit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0