Happy

    2009-03-24 / 18:33:33 Publicerat i Zilla & jag  
Idag känns det bra.
Min box för första säsongen av Dr Quinn har ploppat ner i brevlådan, så det känns bra. =)
Har rensat de tre sista kartongerna, känns ännu bättre. Nu ska jag bara försöka få ihop allt o ta ner det till förrådet igen.
Ca 9 veckor tills vi flyttar in i nya, och jag längtar, ville redan börja packa igår :P Men då blir det jobbigt å leva med alla grejor nerpackade.
På torsd ska jag iaf bli av med lite saker som skall till Erikshjälpen. Skönt det med.
Efter påsk, då ska jag nog börja packa!
Kommentarer
Postat av: Anonym

När sjutton var det vi skulle träffas och jag skulle gå glo på kläder och grejer? Var det idag eller imorgon? :P

2009-03-24 @ 19:16:15
Postat av: Sabina

ååå vad kul :) det är klart att vi ska kallas grannar :P

2009-03-24 @ 20:03:39
URL: http://sabiinajohansson.blogg.se/
Postat av: Madzia



:)



Ja hehe..fikat. Finns nu väldigt få alternativ innan jag "flyr" söderut...ser inte direkt som en flykt mer lite sådär skumt men det kan vi ta sen ;)

Får ta o mailas eller smsas o checka upp vilka dagar som kan passa för fikat! :D vore ju faktiskt najs o inte bara för carros banningar haha...

2009-03-24 @ 20:49:20
Postat av: sofiaw

åh, men vi får ta det när du kan :) på torsdag kan jag iaf inte, ska åka till umeå en sväng och kommer tebaks på fredag.

2009-03-25 @ 00:07:55
URL: http://wiksofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0