Hallå där!

    2009-03-07 / 14:15:50 Publicerat i Zilla & jag  
Hemkommen från Sundsvall.
Det var himla styrigt igår.
Började eftermiddagen med att jag & Zilla blev osams, hon bet min hörapparat i två delar. (spännande med öronvax i guess)
Men det gick snabbt över. Hon behöver bara vifta på svansen å jag är glad igen haha =)
Sen lånade vi Fredriks bil, åkte till Birsta. Hittade byxor, dock inte dom jag tänkte men ett par liknande, och 2 tröjor slank med också. Gick ut, startade bilen. Körde ca 1 m, avgassystemet pajjar. Bilen låter så in åt satan. Jahapp, hur gör vi då. Blir vi kvar på Birsta, eller... Efter ett samtal, så får vi veta att det är ok att vi fortsätter till mor och kan åka hem imorgon.
Så vi kör till Stadium, skulle köpa en tröja åt min kusin. Sen vidare till mor.
Där bjöds det på tacos, mums. Sen blev det vin, singstar & buzz.
En jätte trevlig kväll var det iaf.
Vaknade runt 5-6 tiden i morse av att luftmadrassen har ingen luft. =) Jag ligger på stenhårda golvet. Aj så obekvämt. Förflyttade mig till soffan.
Håkan sov på soffan hela natten han, och fick en mysig väckning, Zilla hoppar upp och lägger sig bredvid han, trångt men gosigt.

Ska försöka lägga in bilder ikväll, beror på.
Blir bilen fixad åker vi till Viksjö, annars blir vi hemma.
Hoppas såklart på Viksjö, så Zilla får busa av sig utomhus ordentligt. Förhoppningsvis kommer hon överens med Ronja och Rocky. =) Men det tror jag, hon är en så social hund och har kommit överens med de flesta hundar vi mött så =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0