Flytt

    2009-03-23 / 20:47:51 Publicerat i Zilla & jag  

På torsdag skall vi skriva kontrakt för nya lägenheten. För er som undrar, så ska vi flytta för att Frida bestämt sig för att flytta hem igen, dvs tillbaks till sin lägenhet som vi är bosatta i just nu. Så 1:a juni bosätter vi oss i nya läggan.
Har planerat in i minsta detalj nu hur det skall se ut i nya lgh, kommer bli kanonmysigt.
Vi har ju haft storrensning på G här hemma också. Lyckas få ca 8 kartonger till 3. Plus en massa påsar och papperskassar till en kartong. (kläder)
Så jag har ett hörn i vardagsrummet med grejjer som skall till nån loppis + soptippen. =)
Duktigt. Nu måste vi planera vad vi behöver ha kvar, nya lgh är lite mindre... =) Cirka 4 kvadrat mindre, drygt ;)


Kommit fram till att sen 05 har jag flyttat en gång per år. Började med å flytta till pappa från Örebro i sept 05. I juni eller juli 06 flyttade jag till min första egna lägenhet på Viktoriagatan (49 kvm), i oktober 07 flyttade jag och Håkan ihop på Norra Kyrko (ca 60 kvm), aug 08 flyttade vi in här. =) Så en gång per år har det ju blitt.
Drygt, men jag gillar det =) Skulle nog passa i en husvagn tror jag. =)

Kommentarer
Postat av: Mor

Oj har det blivit så många ggr, kram

2009-03-24 @ 08:53:54
Postat av: Maria

vart är det ni ska flytta nu då? linda har sagt att ni ska flytta men inte vart.. jobbigt de där när man hyr i 2a hand:s

2009-03-25 @ 10:16:48
URL: http://www.hexiadetrix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0