Bytardag

    2009-03-28 / 11:18:38 Publicerat i Zilla & jag  
Påminn mig nästa år om huvudvärk, nysningar och svettningar. Allt för att jag låta bli å gå på bytardag igen.
Intryckt vid entrédörren var vi, för syrran skulle absolut vara först in. "Vilka nördar" "Dom måste ha dåligt med pengar" måste folk ha tänkt, eftersom vi prompt skulle vara där en timme före. =)
Lite kul var det ändå. Hittade jättemycket kläder jag tyckte Molly skulle kunna ha, men tyvärr så var det bara jag som tyckte det. Ett par jeans med rosa längst upp åkte med hem iaf. O så fick molly ett par röda skor utav mig.
Hör på det här då...

Jag hittade till mig själv också. Pinsamt nog så hittade jag grejor på storlek 58 avdelningen. =) Ett par vita jeans och en snygg skjorta.
Hittade även ett par svarta skor jag kan ha när jag promenerar med Zilla och ett par vita skor till sommaren.
Nörd och fattig är även jag!
Kommentarer
Postat av: Madelen

Ja, det tycker jag absolut att du ska göra! Sen får vi se om jag mins dig imorn eller inte. Vi ska börja dricka om två timmar :D

Haha ja, eller hur? Jag hade det skit roligt igår, men iväll ska det bli enu roligare :D

2009-03-28 @ 11:29:33
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0