BLOOOD

    2009-03-13 / 20:04:15 Publicerat i Zilla & jag  
Började dagen väldigt bra. 08.00 var jag på hotellet.
Serverade korv och mos. Hade en sista sak att göra innan jag förflyttade mig ner till Landgrenskolans kök. Öppna en burk med korv. Jag gjorde det. Skulle hälla i korven i grytan. På något sätt halkade burken från mina händer. Då skar jag mig. Blod överallt. Och jag tycker INTE om blod, eller. Jag hatar när det är mycket blod.. =( Så från 13.00-19.00 har blodet runnit från fingret. SÅÅÅ ooont... Imorgon är en annan kock istället för mig, då det inte alls är bra med ett öppet sår på fingret o laga mat. Så jag börjar 05.00 istället för 09.00. Drygt, men jag gör iaf någon nytta då. ( visar 2 mammor hur dom ska servera frukost, haha )

Ryktena gick iaf snabbt till Höga. Malin har skurit sig så hon fått åka med ambulans ?! :O Sjukt.

Nu ska jag o Håkke gå o lämna tillbaks böcker på biblio och förbi Ulrikas brevlåda och slänga i en bok hon ska låna av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0