Against all odds

    2009-03-21 / 21:53:55 Publicerat i Zilla & jag  


Inte länge kvar tills jag, Håkan & Zilla åker till Norrland.
Det är alltid så många tankar som kommer upp när jag vet att jag ska uppåt snart.

Det har snart gått 4 år sen han lämnade oss. Åh, jag önskar verkligen att han kunde komma tillbaka.
Jag saknar hans doft.
Ingenting är som förr.
I snart fyra år, har jag kikat snabbt åt köksbordet i stugan. För å se om han kanske sitter där och löser korsord, med sin blåa korsordsbok som var så utsliten och glasögonen på nästippen. Men han sitter inte där.
Jag kollar alltid en extra gång, om han kanske ändå inte sitter vid skrivbordet på nedervåningen i huset och sysslar med alla sina papper.
Men han kommer aldrig mer tillbaka.....

Jag älskar och saknar dig så fruktansvärt mycket farfar. Kom tillbaka till oss!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0