Något less

    2009-06-29 / 15:23:43 Publicerat i Zilla & jag  
Håller på att dö av värmeslag här.
Längtar hem till fläkten i sovrummet!

Igår var vi ut till Sörantjärn, systers stuga. Hugaligen vad mysigt det är där. Tog även årets andra dopp i sjön. Lite panik då jag kände konstiga saker i vattnet och inbillar mig att det är bävern som varit där.
Åkte även lite båt, käkade pizza och njöt av värmen.
I lördags tog jag årets första dopp, på Smitingen. Det var faktiskt riktigt skönt måste ja säga.

Två veckor kvar, sen har jag semester. Det kommer bli tufft. Kommer ha i princip varje dag 10 timmars pass. Då jag ska ha jouren också. Sjukt. Men men. Bita ihop och nästa år skall jag söka till någon utbildning. Ska börja plugga, punkt slut!

Idag sägs det att vi skall ha internet, vi får väl se. Håkan hade installerat skiten, men det verkade inte fungera....
Nu skall jag återgå och göra det sista innan jag går hem för dagen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0