Kjol

    2009-06-24 / 09:08:24 Publicerat i Zilla & jag  
Igår kväll efter freestyle träningen kände jag mig väldigt upplyft på något sätt. Glad.
Zilla är duktig, när hon väl vill. =)
Dessutom tror jag att Ludde blev lite förälskad i Zilla. Synd bara att inte Ludde förstår att han inte ska hoppa på henne :P hehe

Från att jag kom hem från träningen till ca 22.00 satt jag och sydde om ett par byxor till en kjol. Det vart asbra för att vara första gången! Hade ett par jeansleggings som var trasiga och tänkte kasta när jag väl beställt nya jeans leggings. Beställde igår, men kom på då att jag ska nog sy om det till en kjol. Bra idé Malin. Att du inte kläcker fler såna där idéer. :D

Återgår till arbetet!
Kommentarer
Postat av: Louise

Jasså, hade du också en sida:D Jättefin!

Ja, jag har gjort min sida själv.

2009-06-24 @ 20:47:21
URL: http://hundfart.se
Postat av: natty

;) nej tror inte det bli norrland under sommaren..kanske till nästa år, vem vet ;)

2009-06-25 @ 05:57:33
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0