Jag tar tag i det

    2009-06-23 / 14:00:08 Publicerat i Zilla & jag  
Min knöl är inte lika stor som en vindruva längre. Nu är det mer som en ärta!
Jag tog tag i saken, med egna händer
Tror inte att det är intressant för någon hur.

Har beställt 4:e säsongen av OTH nu, den var inte så fasligt dyr.
Hela säsong 1 av Sex and the City tror jag att jag också tog
Säsong 3 av Lilla huset på prärien. Beställde jag också
Vill bara att Desperate Housewives s4 och The O.C s2 ska bli billiga så jag kan köpa dem också... Får allt vänta.

Ikväll e det freestyle träning med Zilla igen. Längtar.
Det är så jäkla kul. Zilla kan ju krypa, rulla runt och ja.. Det mesta ja vill.. Bara jag har godis! :D
Kul å få träffa Ludde o Louise igen också. Förra veckan blev det ju ingenting med tanke på att jag jobbade kväll, och sen for upp te Pålen.

Nu skall jag återgå. Jag har för en gångs skull en hel massa att göra på arbetet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0