Freestyle

    2009-06-30 / 22:16:07 Publicerat i Zilla & jag  
Kvällens freestyle träning gick ok, inte fullt nöjd. Då Zilla blev ofokuserad ett tag. Men jag kan ju inte få vara nöjd varje gång heller så. =)
Louise & Ludde är lika duktiga som vanligt. Framsteg varje gång. Fast det har ju jag å Zilla också.
Louise har förresten en hemsida. Kika in här.

Nu skall jag ta o äta en glass. Ananassplit eller Calippo. Jag vet inte.. Nån av dem blir det. Den andra tar jag till frukost! :D


Vi fyra på en tidigare träning 9 juni

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tyckte du gick jättebra för er också! Det var väl mest i slutet som både hon och Ludde vart okoncentrerade?..

2009-06-30 @ 22:57:07
URL: http://hundfart.se
Postat av: caroline

zilla e ju såå duktig ju..:)



nu lite bilder uppe :D

2009-07-01 @ 00:10:09
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Kom förbi du.



Ja skicka bilder......NU =)

2009-07-01 @ 08:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0