Upptagen kvinna

    2009-07-31 / 01:08:08 Publicerat i Zilla & jag  
Nu har jag inte haft mycket tid alls över till bloggandet.
Har fokuserat på att pilla med Mickes design. Det går framåt. Imorgon tänkte jag göra klart det, då jag är upptagen resten av helgen.

Fredag; Går åt för att tvätta, pilla på ps. hämta mat-varor jag beställt på jobbet - Karin & Ricce kommer och lånar Zilla någon timma. Jag håller tummarna att dom älskar henne som jag, så de också bestämmer sig för en tollare.

Lördag: Mitt tidiga 25 års firande. Från 13 har jag besök. Kvällen ägnas åt fest med mina nära & kära.

Söndag: Har jag planerat att vara lite bakis&skakis första timmarna, kvällen grillning hos svärmor.

Måndag-söndag Jobb, jobb, jobb. Vet inte exakta tiderna ännu, men jag har lunch och middag varje dag. DRYGT.


Med detta avslutar jag och säger Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Anna

Va du är duktig:) hur gör vi med lördag? Puss

2009-07-31 @ 01:40:42
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

Det är jag med (hans X), men jag överlevde hehe



Vi var iofs inte så gamla när vi var tillsammans, han var min första pojkvän. Han var tydligen otrogen, men det fick jag inte reda på förrän långt senare (då det inte längre rörde mig i ryggen). Och tur det, annars hade det nog satt sina spår (första pojkvännen o allt). Annars var han väldigt snäll, på den tiden.



Hurdan var han mot dig?

2009-07-31 @ 10:14:59
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Madelene

hahaha joo det är den liriga lilla pojken de ;)

2009-07-31 @ 10:28:06
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0