Sista dagen

    2009-07-22 / 09:26:42 Publicerat i Zilla & jag  
Gårdagen var mycket mycket bra.
Gick på stan en sväng, sen for vi till Skansen.
Spanade in djuren, sen gick vi för att vänta på Allsång på Skansen.
Mitt i alltihop ser jag Idol-Daniel, han som körde Grace Kelly och såg helt galen ut.. -07
Det tyckte jag var häftigt. =)

När vi varit in å tagit en öl, och var på väg ut, möter jag Sandra. Jättehärligt å se henne! Så längesen nu.
Vi käkade middag på restaurangen här nere när vi kom hem. Jag tog nån god pastarätt och Håkan en kött rätt!
Nu ska vi  bara städa ihop och fara in på stan och vänta på tåget.

Denna resa kan jag sammanfatta med 3 ord. Underbar, härlig och avkopplande.
Kommentarer
Postat av: Theres

Verkar som att ni har haft det hur bra som helst!!=) Åker upp på söndag..ses vi?!=) Kram

2009-07-22 @ 10:17:49
URL: http://theresjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0