Plattan & Gröna Lund

    2009-07-19 / 23:52:31 Publicerat i Zilla & jag  
Idag började vi med att försova oss till frukosten. Men det gör inget. Vi har semester
Vi åkte in till staden, gick runt och spanade medans vi inväntade Madelene. Håkan hittade ett par supersnygga knickers och jag hittade ingenting.
Madelene kom och hittade oss sittandes på en bänk. Vi gick vidare, jag tyckte inte att jag hittade något. I sista stund gick vi in på Glitter och där hittar jag ju alltid något, så det blev nya örhängen till alla hålen i öronen.
Gick vidare till Ohio, där hade vi kikat in tidigare så jag visste vad som fanns där. Så där hittade jag en svart kort kofta och en blå långärmad tröja med tryck.
Vi rörde oss hemåt, svetten bara rann. Inte alls gosigt.

Duschade snabbt och åkte igen.
Denna gång blev det Slussen och djurgårdsfärjan.
Gröna Lund. Kände mig som ett barn på julafton. Magen bara pirrade och jag längtade tills jag skulle få komma in där.
Var ganska säker på att jag skulle få åka alla karuseller själv, då Håkan säger att han är känslig för karuseller.
Men, han åkte.... Extreme var en karusell jag såg framemot, för jag vet att jag gillade den för en sådär 6 år sen.
Men aldrig mer. Fy vad rädd jag var. Jag brukar absolut inte vara känslig för karuseller. Men det kändes i den vill jag lova.
Insane åktes också. Inte alls som jag förväntat mig, men självklart, en total känsla. Pirret i magen, osv..
Fritt fall, popexpressen och jetline åktes också. Kärlekstunneln åkte vi också, såklart!
Gick i Spökhuset, tror jag skrek mest av alla. fjant.

Vid kvart i tio for vi hemåt igen och här sitter jag precis nu, skall strax ta och stänga av och låta Håkan se på film.
En helt underbar dag idag också.

Fast nu börjar jag längta efter Zilla. Känns jättekonstigt utan henne. min lilla bebis...

Imorgon har jag ännu en dag att se framemot. 10.30 skall jag möta upp Theresia. Gud vad jag längtar. Själsfränden på gymnasiet. underbara tjej!!!!!!
Om jag inte ska träffa Caroline & Jennifer imorgon, så blir det att vi käkar på restaurangen här nere och tar nån öl till.
Idag var jag inte alls sugen på öl då jag fortfarande känner klumpen i halsen... Har nog blivit för gammal för karuseller... Om man kan bli det?!
Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig dag. Ha så kul imorn. För gammal blir man nog inte, men känsligare definitivt!

2009-07-20 @ 00:29:55
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: madde

HAHA MALIN då inte fan kan man bli för gammal för karuseller.. HAHA iallafall inte jag, dock får jag oxå åka ensam då jesper är för liten för dom jag vill åka och jessica alldeles för liten.. mårten är en mes och tittar på :P HAHA

2009-07-20 @ 09:50:03
Postat av: Theres

haha kommer ihåg när vi gick på spökhuset... skrek ju som tokar bägge två =)

2009-07-20 @ 13:08:43
URL: http://theresjansson.blogg.se/
Postat av: Anna

haha va bra :)

2009-07-20 @ 15:41:11
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: sofiaw

:) tror inte att man kan bli gammal för sånt... får man iaf hoppas!



ska du träffa hellis nåt?

2009-07-20 @ 23:36:11
URL: http://wiksofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0