Musik

    2009-07-10 / 23:19:33 Publicerat i Zilla & jag  
Sitter framför datorn, svettas som en gris. Har lust att hämta hit fläkten, men jag orkar inte böka.
Surrar med lite människor på msn. Känns som att jag aldrig tar den tiden, sitter och är social på msn.
Har inte riktigt tiden till det längre.
Jag har börjat träna lite med klickers. Och det går hyfsat framåt. Tuva har fattat det iallafall. Hoppas jag får Tuva att kunna nånting mer innan Ulrika kommer hem igen, så vi kan visa upp!
Vi har en liten semester från freestylen nu, då Louise är ute och far och flänger. Grattis till 1:a pris i lydnad.
Och när Louise är hemma igen, far jag med Håkan & Linnéa (som f.ö har körtelfeber, stackarn) till Stockholm. Så vi får träffas efter dessa resor.
Till nästa träning har vi iallafall som läxa att komma på en låt och stil... Jag har redan valt :P Tror jag...


Näe nu svettas jag bort!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0