Måndag

    2009-07-21 / 00:01:48 Publicerat i Zilla & jag  
Idag har varit en kanonbra dag, igen.
Började dagen med en frukost här.
Sen åkte vi till stan, idag blev det en date med Theresia. Skitkul och träffa henne igen, efter alla dessa år.
Sen for vi till Fruängen, hälsade på Håkans farbror. Jätte lugnt och bra område verkar det som.
Fick middag, kyckling och potatis, riktigt gott.
Sen blev det buss-t-bana-tvärbanan. Möta upp Carro och Anna på Gullmars.
Åh så kul det var. Håkan for till vandrarhemmet, då vi skulle hälsa på Jennifer. Kändes bra att få träffa henne igen.
Anna for hem, jag och Carro gick, ja.. nånstans och tog en öl med Håkan som kom till oss. Pratade länge och det var helt underbart att få se henne och få prata med henne. Som jag har saknat människan...

Imorgon är det en ny dag. Nya upptäckter kanske...

Och svar till anonym: Plattan är självklart stället jag stannar på när jag är i Sthlm, inte direkt så att jag vet vart jag ska gå när jag vill shoppa! Något annat du undrade?
Kommentarer
Postat av: Louise

Har du tillgång till msn någon dag? Jag tänkte på låtarna.. Iså fall kan vi bestämma en tid vi går in;p

2009-07-21 @ 20:55:17
URL: http://hundfart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0