Kärlek

    2009-07-02 / 22:28:03 Publicerat i Zilla & jag  
Mannen i mitt liv, den stora kärleken.
Finns ingen som förstår mig så bra som du gör. Ingen som får mig att känna mig så uppskattad, älskad och värdefull som du får mig att känna.
Jag älskar dig, och jag hoppas det alltid kommer vara du och jag!


Sen har vi då "kvinnan" i mitt liv.
Det som fattades, var hon.
När jag visste att Zilla skulle komma till oss på prov, kände jag verkligen att det var hon.
Att vi var menade för varandra på något sätt.
Jag älskar när hon lägger sig bredvid mig, även om rumpan är upp.
Jag älskar hur hon rör med tassen mot något för att hon vill mig nåt.
Jag älskar allt med denna underbara hund.
Hon är speciell, inte som alla andra hundar.
Jag älskar henne sååååååååååååå...
Sen älskar jag alla mina underbara vänner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0