Imorgon

    2009-07-08 / 17:09:31 Publicerat i Zilla & jag  

Jag ska få vara med om något väldigt roligt & spännande.
Min bästa vän Emma är ju som alla vet, gravid. I början av sept är det beräknat till.
Imorgon skall hon på en vanlig koll, ta blodtryck och kanske lyssna på bebis.
Bara känslan av att hon frågade mig, gör mig otroligt lycklig och glad. Men jag vet att vi alltid har varandra och ställer upp för varandra oavsett liksom. Kommer finnas för henne, dag som natt.
Och även om hon behöver avlastning med bebis, skall jag finnas vid henens sida. Vad hon än behöver mig till, finns jag.
Jag vet att hon skulle göra likadant! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, jaa du får komma hit och hälsa på så får vi se ifall du får en annan uppfattning av rasen :) Våra kan vakta en del men när de lärt känna en person så avgudar de den! =D

2009-07-08 @ 23:36:38
URL: http://halllon.blogspot.com
Postat av: Anonym

=) I really, really love you!

2009-07-09 @ 14:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0