Hemma är bra

    2009-07-23 / 00:36:45 Publicerat i Zilla & jag  
Med detta inlägg vill jag bara säga att vi är hemma.
Skönt att få sova i egen säng, röra sig fritt i ett lite större utrymme.
Skönt att få ha Zilla bredvid sig.
Mamma och Stickan har gjort ett bra jobb, tack så jätte mycket för att ni ställde upp som hundvakt dessa dagar.
Det uppskattas jättemycket av oss. LOVE YOU!

Imorgon blir det tvätt av kläder, eventuellt en sväng till den här lilla staden. Kanske jag kan få Linda hit på en kopp kaffe?

Näe, nu har jag huvudvärk och känner att jag behöver sömn!

Godnatt!
Kommentarer
Postat av: caroline

kan förstå det :D hoppas du har fotat så man får se sen!



Som det ser ut nu så blir det nog ingen flyttt, haha! men jag håller med...du och jag i storstaden..satan, det hade varit nåt :D

2009-07-23 @ 00:53:09
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0