Förberedelser.

    2009-07-31 / 15:58:53 Publicerat i Zilla & jag  
Nu har jag fått hem brieosten, räkorna och allt annat som jag handlat. Tills imorgon.
Städar och tvättar kläder nu, något man tydligen måste göra när man bor själv och inte har nån mamma som städar åt en. ;)
Men jag är ju inte som alla andra, jag älskar att städa, tvätta kläder är också nåt av det roligaste som finns.

Lyssnar på lite diverse musik medans dammtrasan används.

Just nu: Sanna Nielsen-Empty Room

Karin & Ricce har lånat Zillen idag. Hon är helt slut nu. Fått en rejäl promenad och bus stund. Jätteuppskattat av oss, tack Karin & Ricce.

Nej, nu ska jag se om jag ska hämta tvätten och senare dra på bolaget en sväng. Måste inhandlas lite granna.
Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Låter riktigt ruskigt, som taget ur en film! ryser

Något liknande höll han inte på med när vi var tillsammans (vad jag vet). Men det var länge sedan, jag var bara 14-15 (i den åldern är ju allt rosenrött).



Något jag däremot inte gillade hos honom var att han var väldigt otrevlig och respektlös mot sina föräldrar, om han inte fick som han ville. Och att han hade väldigt starka åsikter emot utländska, jag var själv uppväxt i blandat folkslag. Men annars var han snäll, när jag var med.



Förmodligen gick det väl fel senare, jag vet inte!? Nu verkar han iaf bete sig bättre. Han drack tydligen mycket ett tag, men jag tror att han har lugnat ner sig nu när han fått barn. Han verkar lugnare utåt också, ett tag såg han så hetsig ut.



Men men, ska väl inte prata mer om honom. Brukar inte ens komma ihåg att han existerar, förrän jag kanske läser en rad om honom på Jennys blogg. Men när jag kom på vem du var, kom jag på en massa om honom.



Men strunt i det nu. Hur har ni det? Här regnar det för fulla muggar. Jag ska snart åka en sväng och handla fredagsmys :) gurgel

2009-07-31 @ 17:25:41
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag längtar tills imorgon!! vill bara ge dig din present=) men vet inte när jag ska komma riktigt. Du kanske inte vill ha en nykterist på din fest du ska ha på kvällen så jag kanske ska försöka komma så tidigt jag kan! puss gums

2009-07-31 @ 19:48:17
URL: http://emmaantoinette.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

Grattis, grattis! Hoppas att du fått en trevlig dag!



Vi åkte och handlade gott när min sambo kom hem. Sedan mös vi i soffan, framför "Köpmannen i Venedig".



Hehe förresten, jag är ju ett chips o dip-fan. Kom på något mycket nyttigare igår (ett steg närmare morot och dip). Sådana där smaklösa majskrokar, som man doppar i dip av fil (som stått i frysen 15 min för att få mindre rinnig konsistens). Supergott! :)



Nu ska jag skriva ett inlägg (tror jag). Ha det så bra!

2009-08-01 @ 10:40:48
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0