Analsäckar

    2009-07-27 / 22:29:38 Publicerat i Zilla & jag  
Då har vi besökt veterinären idag.
Hon hade analsäcksinflammation och har fått antibiotika för det.
Får hoppas det blir bättre nu.
En jättebra veterinär var det iaf. Kusthöjden är bra!

Nu behöver jag sömn, nog för att jag redan sovit här efter middagen, men mer....
Imorgon är det massage dax och kanske vi åker ut till syster och hälsar på, skulle vara lite trevligt.
Hoppas på bra väder....

Har annars varit en rätt seg dag, med mycket uträttat.
Jag vet inte.. Förväntar för mycket...

mamma... en beigeaktig ryamatta skulle passa mycket bra här i vardagsrummet! <3
Kommentarer
Postat av: Madd1sh

Är det Melissa du menar?

Annars finns det två tjejer som har gått igenom ruskigt lika saker!



Tråkigt när det inte riktigt fungerar att få barn, när man så gärna vill. Men håll ut! Jag tror på er förmåga. Ett halvår är inte så lång tid ändå, det är endast sex ägglossningar.



Nu ska jag försöka komma i säng! Ha det så bra!

2009-07-27 @ 23:02:08
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0