2 paket på en dag

    2009-07-08 / 13:47:17 Publicerat i Zilla & jag  
Var in till stan å hämta ut bussbiljetterna och passade på att ta ut mina paket.
Idag fick jag paketet från den där djurbutiken. Jag hade beställt tandborste, tandkräm, hundshampoo, en sån här sax för att tunna pälsen och ett första hjälpen set. Bara viktiga saker.
Så idag ska vi ha hundvård här hemma.

Andra paketet innehöll Lilla Huset på Prärien säsong 4 och One Tree Hill säsong 5.
Snart har jag nått mitt mål på de två serierna. :P (vill ha alla säsonger av mina favoritserier... )
Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är av åsikten att när solen är framme skall man steka, what so ever. Dock behöver man inte ligga på en filt 24/7, utan man kan steka samtidigt som man påtar omkring :)

Eller tycker du det är krångligt? ;p höhö

2009-07-08 @ 15:14:08
URL: http://zparriz.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för smset förresten ;)

2009-07-08 @ 15:14:22
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0