Fem i?

    2009-01-24 / 20:57:01 Publicerat i Zilla & jag  
Nu är klockan typ fem i nio.
Är trött, men jag ska hålla mig uppe en stund till tänkte jag.
Grymt röksugen just nu. Kanske beror på vinet jag druckit.
Men det är ju en bra sak, att vänja mig vid att inte röka när jag druckit vin. Konstigt. Ett glas tex, då är det rökning som gäller.
SKA fixa detta. Är 7:e dagen idag så.....

Skönt å vara ledig imorgon, måndag å tisdag. Gryyyymt skönt. Ska få tillbringa hela dagar med Zilla. Hon är såååå underbar. Gullig, söt, snäll.. Jaa.. Den bästa hund som finns. <3
Kommer bilder sen, har tagit en del sååå...
Kommentarer
Postat av: natty

ja det är ju hursomhelst kul att åka skoter!! :D

2009-01-25 @ 09:01:15
URL: http://natty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0