Det här är jag!

    2009-01-28 / 16:58:38 Publicerat i Zilla & jag  

Tjocka å mysiga strumpor, varma leggings, en enkel & vardaglig t-shirt, sköna mjukisbyxor, stickad polotröja.
Håkans svarta vindjacka (fickorna fulla med hundgodis och bajspåsar), med ett löstagbart reflexband och dom skönaste skorna som finns.
Antingen en vit enkel mössa eller den svarta stickade mössan.
Ungefär så klär jag mig just nu.

Vem har sagt att man inte kan vara snygg ändå?
Men idag tänkte jag att jag kunde piffa till mig lite. Vi hade möte på förmiddagen, så ja ville se lite fräsch ut. Så, tappa inte hakan nu, jag målade på lite mascara och plattade håret. Jag är inte den där som sminkar mig, gör till mig på nåt sätt. Brukar i princip bara kliva upp och gå som jag är. (Ja.. Byter om från nattkläder till annat såklart)
Trivs bäst naturlig. =)

Igår färgade jag håret iallafall. Brun-rött. Blev hyfsat bra, även om jag fick färg i ögat å stod i minst en kvart å försöka skölja bort det som sved i ögat och min ljusa fina matta har fått röda fläckar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0