Äsch då!

    2009-01-26 / 15:16:34 Publicerat i Zilla & jag  
Nu får det se ut så här ett tag....
Ska nog be Engman fixa min blogg istället.. Hon kan det här bättre, så får jag grejja bäst jag vill med testbloggen tills jag lär mig nå vettigt.


Försökte få Zilla å posa.
I efterhand insåg jag att jag kunde tagit bort kopplet (det hade inte behövt ligga på backen)
Å sen så ska hon inte vända bort huvudet. Det var precis som att hon gjorde det för att hon inte ville vara med på bild!
Men visst är hon vacker?!
Kommentarer
Postat av: Petra

Så söt hon är!! Härligt att det funkar bra för er hitills.. Vill gärna se mer bilder på Zilla! Hoppas allt är bra med er.. Kramiar Petra

2009-01-26 @ 17:53:01
Postat av: KalsongMorsan

Jätte fin!!!

2009-01-27 @ 11:49:19
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0