8/ Cash

    2009-01-19 / 20:34:52 Publicerat i Väntan och längtan  
Jag borde fylla på mobilen med lite cash. Men jag tror jag väntar lite. Har ju gratis sms, så jag klarar ju mig iaf.

Är så sjuuukt röksugen just nu. Känner hur det gror i mig. du behöver röka.......
Men icke.. Jag är inne på andra rökfria dagen och jag ska lyckas. Har ju bestämt mig.
Allt är så bra nu.

Håkan är hos syster sin å hjälper henne med hennes supersnygga dator (likadan som jag har)
Konstigt så använder jag aldrig min egen dator. Men det är sällan jag vill sitta en längre stund...

Har förresten klippt mig idag, tagit bort allt det slitna.. Eller ja, det mesta.. =) Blev riktigt nöjd. Foto kommer senare när jag haft ork å ladda batteriet till kameran. Nu funderar jag på om jag ska färga utväxten eller om jag ska färga håret brunt.. Hmm...


Längtar till fredag.......
Kommentarer
Postat av: Cami

ja kämpa med rökandet... om du VILL sluta så kan du det!!! jag ska oxå klippa bort som det är slitet,, sen ska färga håret :)

2009-01-19 @ 21:57:37
URL: http://misscami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0