10/ Lång promenad

    2009-01-20 / 16:26:07 Publicerat i Väntan och längtan  
Slutade vid tolv idag, så jag hängde på Ulrika & Tuva på en långpromenad runt nattviken. Vi passade på att gå till djuraffären så jag fick kika lite mera. Hittade en bra aktiveringsboll, men jag tror att jag har en sådan hos pappa. Ska kika där innan jag köper.

Just nu är det väldigt väldigt jobbigt. Jag är grymt röksugen. Vill jag, så skulle jag lätt kunna springa på OK å köpa ett paket. Men jag totalvägrar. Jag skall lyckas. Tredje dagen nu ju...

Känns otroligt skönt, är ledig heeela fredagen. Håkan är ledig halva dagen. Är ledig lördag, söndag, måndag och tisdag. Men tisdag måste jag kika in på jobbet å göra en matbeställning. Men det går fort. Vill ha dessa dagar för mig å Zilla. Så vi kan umgås å lära känna varandra. Hon ska få se lite utav omgivningarna...
Håkan däremot är inte ledig. Men han har ju hela helgen på sig, samt kvällarna. Känns viktigare för mig ;)

Håller på å tvättar kläder nu, ska strax ta å ta ut rendisken också. Vika lite tvätt å annat viktigt.
Gick ner till förrådet, tänkte leta fram mina täckbyxor, men det är så mycket skit där så jag vill bara spy... Är det någon som behöver en tv-bänk eller datastol? 100 kr å 50 kr. =) Allt för å bli kvitt. =)



Min & systers stuga i underbara Norrland.
Tänk vad mysigt, detta skall Zilla också få uppleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0