1/ Varför denna blogg?

    2009-01-15 / 13:32:14 Publicerat i Väntan och längtan  
Varför har jag då skapat en blogg? En blogg som heter zillaochjag.blogg.se?

Jag och Håkan ska bli med hund. Jajemen, en hund. Inte en valp.
Vi ska börja med att ha denna hund på prov ett par veckor, för att se hur det fungerar. Passar vi ihop med denna hund osv.
Jag är redan säker på att jag kommer passa ihop med denna hund.
Hunden är en Nova Scotia Duck Tolling Retriever och heter Zilla. Hon är 5 år gammal. Och detta känns redan nu så rätt.
Jag har redan fallit för henne, utan att ens ha träffat henne.

I den här bloggen kommer jag att skriva om våra framsteg, vad vi gör om dagarna samt lägga upp bilder....

Jag kan knappt vänta.....

De första inläggen kommer ju bara handla om min längtan och väntan.
Håkan ser framemot detta minst lika mycket som jag....
Kommentarer
Postat av: Helena

Fem år? Då har hon en historia bakom sig, får man lov att veta lite mer om det tro?

2009-01-20 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0