Tungt.

    2009-12-29 / 12:26:26 Publicerat i Zilla & jag  
Igår var jag totalt däckad. Klev upp 04,17 begav mig till jobbet. Slutade ca halv tio, direkt upp till syster å vara barnvakt åt en sjuk liten tjej :D Som hade energi som bara attans. Sista stunden slumrade jag till, men vaknade om vartannat å ropade "Molly, var är du?" Till svar får jag "Här är jag moster, det är ingen fara"
Vi fick mycket gjort jag & Mollsan. Vi fikade med hennes porslin hon hade på rummet, vi spelade tingeling eller vad det hette (som jag tyckte verkade kul, blev nästan hysterisk för att hon inte följde reglerna), vi byggde lego (det var roligast), vi färgade håret rosa, blått, silver, mm...
Jag kollade på Vi på saltkråkan medans molly lekte med sin vagn.

När jag var klar där, skulle jag bege mig å hämta Tuva, en lång promenad blev det, men ack så skönt.

Idag vaknade jag vid åtta och var kanonpigg. Somnade bra tidigt igår. Hann inte ens se hela avsnittet av South Park.
Käkat lite rentunga idag, den är snart slut =( Måste be pappa om mera.

Idag ska jag iväg på stan, har en avi med ev en julklapp av Theresé (Zillas gamla matte) gissar på att det är något roligt till Zillen.
Anna kommer till stan, så jag får sällskap på stora staden.
Har bestämt mig för att jag behöver VINTERSKOR.
Men tror inte jag köper det idag, blir nog underkläder och någon tröja om jag hittar. har lyckas förstöra ännu en tröja efter att ha jobbat. Drygt.

Ikväll skall jag lägga in bilder på hemsidan efter att Zilla & Rambo busat och på det som kommer i avin..

Fick förresten presentkort på CDON idag, så jag beställde Gossip Girl S02, Dr Quinn S04 och The O.C S02.

Kommentarer
Postat av: Anna

kändes som att jag dog en långsam död varje gång vi gick ut ;/ men annars var det kul =)

2009-12-29 @ 21:16:51
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0