Snart.

    2009-12-22 / 10:41:17 Publicerat i Zilla & jag  
Nu börjar jag längta till julafton & juldagen. Jag brukar inte vara den som längtar sådär jättemycket. Men det känns speciellt, det är första julen med Zilla. :D Hund nörd som jag är. =)
Längtar faktiskt mest till juldagen, få fira julafton i efterskott med mor, Stig å Jimmy. Var så längesen jag träffade Jimmy nu så det skall bli kul å få återse honom.

Är kattvakt under dessa dagar också, så det är med rädsla jag smyger in i Emma & Calles lgh. Man vet aldrig vad Zimba får för sig ;) Näedå, men  han verkar gosig, men Emma har skrämt upp mig ;)

Sitter å kikar lite på Mitt liv som popstjärna. Jag är ju en sån där som älskar såna filmer. :D Håkan gillar oftast inte valet av film jag har. :P Men han får bita ihop min älskling.
Tur han är på jobbet nu å inte ser att jag kollar på den en andra gång på bara några få dagar :P

Ne, nu skall jag fortsätta dricka kaffe och kanske pussa en sväng på Zillen.
Kommentarer
Postat av: Anna

självklart

2009-12-23 @ 12:58:17
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0