Raise Your Voice

    2009-12-14 / 10:04:14 Publicerat i Zilla & jag  
Skriver här lite mer nu.
Bestämde mig för att ha hundrelaterade grejer på hemsidan, för det är ju därför jag har hemsidan..  Å så skriver jag lite annat i den här bloggen. =)
Känns lite roligare faktiskt å göra så..

Just nu är Anna här.
Hon kom i morse. Kände mig inte som världens fräschaste eller piggaste när hon kom. Men inte alls konstigt då jag vaknade med världens fetaste äckligaste smärta i magen. Det händer mig då och då så jag blir ju inte förvånad.
Idag skall jag städa här hemma å så måste jag ner till stora staden och uträtta lite ärenden. Även att vi ska sola. Måste ju vara snygg till nyår :P
Känns så jävla fult, vi ska i princip bara vara här hemma på nyår, men ändå så vill jag ju klä upp mig å vara snygg :D


Vi mötte Johan Palm på slussen (4/12)


Tjejerna hemma hos Sofia. (4/12)


Lite mer bilder kommer jag kunna bjuda på hädanefter.
Kommentarer
Postat av: maria

dumma linda som inte vill lägga ut bilden på henne och den där idol-killen :)

2009-12-17 @ 14:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0