Halva året som gått.

    2009-12-17 / 15:31:12 Publicerat i Zilla & jag  
Börjar med lite text, avslutar med någon bild för varje månad.
alla bilder är klickbara om inget annat anges.

Januari

Nyårsafton 08-09, är en av de mest tråkigaste nyårsfirande jag haft. Firades tillsammans med Håkans kamrater.

Slutade röka, då jag tänkte på min astma, kände hur jag orkade mer, andades bättre. Ett kanonbra val.

Var mycket planering och längtan. Detta var månaden, den bästa i mitt liv, då Zilla flyttade hem till oss.
Jag kommer ihåg hur nervös jag var. Tänkte konstiga tankar, som t.ex "tänk om hon inte gillar oss"
Men det gick hur bra som helst. En så trevlig hund. Glad åt alla. Kan aldrig tacka Theresé nog för att vi fick den här chansen.


Nyårsfirandet.


Första bilden jag tog på Zilla.

Februari

Väldigt hundrelaterad. La all min tid på Zilla för att lära känna henne och veta hennes behov.

Fick vittna i en rättegång. Det gick f.ö bra.

Lär känna Anna, och bättre vän kan ja inte finna.

Jag och Håkan firar 3 år.

Jocke Näsman dör, kändes helt sjukt.....



Mars

En av världens finaste människor lämnar jordelivet. Cancern tog över. Vila i frid Abir.

Vi letade lägenhet och skrev kontrakt för den vi bor i idag, då Frida hade bestämt sig för att flytta hem.

Linda, hjärtat, blev 20 år.

Min moster å hennes två yngsta var i Sundsvall.

Sofia & Cami var i Härnösand, så det vart lite fest med dem.



April

Håkan fyller 22 år.
Linnea fyllde 19 år.
Syster fyllde 28 år.
Pappa fyllde år!
Molly fyllde 4 år.

Firade påsken i Soppero/Kiruna. Zilla älskade att få vara lös hela dagarna. Springa i snön.
Brukade släppa henne direkt på morgonen, o så var hon ute i princip hela dagen...
Fick träffa min kusins son för första gången. En härlig och framåt kille.
Åkte massa skoter, givetvis.
Tog med oss farfars bil, som nu är min, när vi åkte hemåt.

Sålde min pärla (mopeden), var på tiden även om det värkte i hjärtat.



Maj

Var otroligt dum och började röka igen.

Jag tatuerade mitt kors för farfar!

Vi flyttade till nya lägenheten.



Juni

Jag & Zilla körde igång med freestyle träning. Något som vi båda tycker är riktigt roligt.

Håkans lillasyster gick på bal!

Firade midsommar i Pålen, tradition, hade roligt som alla gånger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0