Äntligen

    2009-12-27 / 15:57:25 Publicerat i Zilla & jag  
är all julfirande slut!
jag är så less. tycker det är ett jäkla påhitt det här med julen, man byter bara pengar med varandra.
jag är iaf glad att jag fått sånt  jag behöver och inget onödigt skit. så det tackar vi för.

jobbar lite extra dom här dagarna, bra med lite extra cash.

måste inhandla vinterskor. det är inte särskilt härligt att gå med gympadojjor i snö som går över knäna. (ja, jag är kort) eller stövlar som är tänkt för vår-höst med klackar, drömmer inte direkt om att halka å slå ihjäl mig.

var ute på sälsten idag med zillen, träffade karin och hennes lilla tollarvalp rambo. det var riktigt trevligt å se hundarna jaga snön. men det blev lite kallt om tårna. fick aj aj. en ciggarett gick sönder också för att mina handskar var blöta. bra.

känns som ett superpositivt inlägg det här.
så jag avrundar med att säga
vill du nåt, har du min msn!
Kommentarer
Postat av: karin

synd att vi glömde ta med kamera!

2009-12-28 @ 23:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0