Ändrade planer.

    2009-12-30 / 18:05:40 Publicerat i Zilla & jag  
Skall sitta här hemma själv med Zillen imorgon. Håkan kommer va me mig en stund å sen dra iväg. Allt för att vi ska slippa höra att det är JAG som bestämt det och att det är mitt fel. Så är det verkligen inte, han erbjöd sig och jag sa att han hellre skulle gå dit. Ska jag vara helt ärlig är jag hellre själv hela kvällen än att Håkan sitter en stund med mig....

Emma & Calle & Hugo kommer antagligen förbi en sväng. De är alltid välkomna.

Ikväll tänker jag dricka vin så jag är bakis hela dagen imorgon, låter som en bra plan, då piggnar jag till någorlunda till Grevinnan å Betjänten. Perfekt.

Varit på stan med Emma å Hugo tidigare, köpte en tröja å ett par leggings, samt lite alkohol för mig å Lindis när vi skall ha våran dejt.

Återkommer, längre fram. ;)

Jag ä int bitter nu int.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0