Anäbanänä

    2009-12-18 / 14:40:18 Publicerat i Zilla & jag  
Jag har ju fått två julklappar tidigare, redan.. Pengar av pappa å farmor.

Nu så har jag fröken Anna här. Vi bytte julklappar idag, och när jag såg paketet blev jag grymt sugen på att öppna mitt. Så vi bestämde oss för att öppna dem. Anna fick som typ en tavla med text i. Bild kommer på hennes blogg senare I guess. Jag hoppas hon blev nöjd. =)
Jag fick ett halsband av henne, som bara är så himla mycket jag. Läderband med ett stort guldhjärta. Jag gillar ju stort och sånt ju. Tack hjärtat! <3

Måste höra med Linda när hon ska ha sin julklapp...
Emma å jag ska byta efter mellandagarna. Vi köper åt varandra under de dagarna, billigare då vi båda är fattiga som sjutton.. :S Hon åker förresten till Götet i morgon.. =(
Men det behöver både hon å Calle, komma från vardagen här hemma lite granna! <3

Fått hem Gossip Girl säsong 1 idag, så just nu kollar jag på första avsnittet med Anna.
Dricker kaffe och njuter. Fast jag har jävligt ont i ryggen.....

Åter till tv-apparaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0