Saker att se framemot.

    2009-08-18 / 10:21:16 Publicerat i Zilla & jag  
Punkt Ett
Massagen idag hos Malin.
det behövs, min rygg har värkt till och från nu i flera veckor. Den behövs rättas till
.
min rygg mår bra igen. det var välbehövligt. fast jag fick veta att malin ska plugga ett år.
det innebär att jag skall få erika istället. blir nog bra det också.
Punkt Två
Sola med Anna idag.
Få lite färg, hoppas bara jag får lite slantar av min man
Punkt Tre
Återträff i Örebro,
snarast behöver man bestämma när, det är nu jag kan försöka ta ledigt helger framöver.
Punkt Fyra
Pete Doherty i Stockholm med Linda 4 dec
Riktigt förbannat kul ska det bli.
Punkt Fem
Ett besök av min vackra kusin nångång under hösten!



 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, fyfan vad roligt det ska bli! =D Party & skön musik :D

2009-08-18 @ 12:43:22
URL: http://imogen.blogg.se/
Postat av: Anna

men du, är det där på stan bredvid kalling?

2009-08-18 @ 15:15:23
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0