Kvällning

    2009-08-14 / 22:30:31 Publicerat i Zilla & jag  
Linda smsade å ville att jag skulle möta henne. Perfekta kvällspromenaden med Zillen.
Trött är jag. Känner mig totalt utsliten.
Undra om jag kommer kunna ta igen mig och bli pigg igen?

Freestyle träning hade vi i tisdags. Sanna å hennes Hannes joinade oss. Gick ju ändå rätt bra för att vara första gången och en hund som inte lyssnar på allt. =) Men han är ju ung än så.
Jag har valt låt för programmet, så nu är det bara att träna in allt ordentligt. Buga börjar hon kunna riktigt bra. Takt är hon kung på. 
Ja, allt skall jag ta kort på senare, vid tillfälle.

Men nu skall jag bege mig till sängen.
Imorgon vankas fest.


Jag förstår varför alla gillar Zilla
Finns det nån underbarare?
Kommentarer
Postat av: Louise

Nästa gång vi tränar (ska vi ta de på måndag kanske?) så kan jag ta med mig kameran och fota!=D

2009-08-14 @ 23:19:37
URL: http://hundfart.se
Postat av: Anna

Fest :D



Zilla är bäst!

2009-08-15 @ 12:38:47
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0