Kväll

    2009-08-19 / 21:41:22 Publicerat i Zilla & jag  
Idag har varit en bra dag, bortsett veterinär besöket.

Det som varit bra av dagen:

Linda hjärtat kom hit. Vi har druckit kaffe och "kollat" på Desperate Housewives.
Kollat på lite hemsidor. Varit allmänt sugna på bebis.
Surrat. Alltid så skönt att få umgås med mitt hjärta. <3

Det som varit mindre bra:

De blev tvungen att söva Zilla idag. Det gjorde ont i mitt hjärta.
Hon vart helt borta. Å när dom drog bort henne på det där bordet till ett annat rum, det kändes som att någon slet ut mitt hjärta och stampade på det.
Vet ju att dom vet vad dom gör, men ändå.
Dom har iaf spolat rent i rumpan och kollat till hennes klo.
Nu blir det medicin i 10 dagar till, sen hoppas jag att det är över med allt sånt där...


Mitt hjärta.
Här är hon helt slut fortfarande, inte alls sig själv.
Min kärlek...
Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars zilla. kram

2009-08-19 @ 22:53:34
Postat av: Emma

stackare! jag vill bara hålla om na. men hon e nog en riktig kämpe.

2009-08-21 @ 11:24:09
Postat av: Linda & Deamon

uuusch, det var inge kul :( Inge kul alls att vara hos vet!

2009-08-21 @ 11:35:14
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0