Gårdagen

    2009-08-09 / 08:01:22 Publicerat i Zilla & jag  
Jobbade till 18, var trött som ett gno.
For hem, vilade, åt lite.
Sen gav det av till Yadi som hade fest, hans födelsedags fest.
Var grymt roligt.
Jag och Håkan var nyktrast. Jag drack två öl. Det räckte bra. Känner mig nästan dålig idag. hahaha..
Det var en hel massa folk där. Alla var berusade, så det var också kul och se hur det ser ut när man själv är nykter.
Bilder togs. De kommer upp en dag, har en massa andra bilder jag måste få upp innan det också :D

Nu skall jag bege mig på arbetet. Idag är det kort pass, sen far jag hem och SOVER ett par timmar...
Kommentarer
Postat av: pea

ville bara kommentera , så du vet att jag följer din blogg . slutar aldrig att kolla på din blogg (aa) hahaha , förresten .. sätta in några bilderna ? :) <3

2009-08-09 @ 15:16:23
URL: http://justabitofpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0