Gårdagen var kanon.

    2009-08-16 / 20:20:40 Publicerat i Zilla & jag  
Var en jättelyckad fest. Alla närmaste vänner samlade. Underbart.
I slutet så vart några av mina vänner anklagade för att ha kastat ägg på en bil?!. Sjukt, vars skulle äggen ha kommit från liksom. Så blev dom kallade diverse fula saker. En av mina vänner fick motta smällar, helt jävla onödigt.
Sen när alla dragit hem, så står jag å älsklingen i sovrummet å ska beställa käk. O ett fönster hade vi lite öppet, då det blir så varmt i sovrummet. Så plötsligt brakar lampan i golvet och nån jävel öppnar fönstret. Då vare dom där som hade kommit tillbaka. Det fulaste var att dom hade ringt efter en kompis, som jag vet inte drar sig för att slåss. Pinsamma var att JAG kände honom. Så det hade inte kunnat bli något ändå.
Näe så löjligt. Jag förklarade klart och tydligt att självklart ska vi lösa det här nu, eftersom det var så jävla viktigt då dom nästan bryter sig in i lägenheten. Gick ju bra till slut.

Pappa har vart förbi idag, med färsk potatis å mattor. Samt nycklar till bilen. Den skall bli min. Vi ska skriva papper till veckan. YES.
Linda kom också förbi, hon är så gullig. Hjälpte mig o städa undan det värsta å bjöd på god gulash soppa (stavning?)

Nu ligger jag o Håkke i soffan och myser och Zilla i sovrummet och gosar i sängen. Vädret är inte det bästa idag...

Tvätt tid har vi också: Håkan är bakis jag mår som en prinsessa. Tror jag var nyktrast av allihopa som drack igår. Kung...
Kommentarer
Postat av: Anna

du och jag var nykter tillsammans isf.

2009-08-16 @ 22:56:09
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0